money makers.. click!!

Saturday, March 7, 2009

cinta tu mcm nasik ke???

seperti yang diminta oleh cik itriah y comel (haha...)...
cik itriah meminta sy memberi feedback psl ksh yang penah beliau criter kat sy xlame dlu. waktu tu utk pengetahuan semua adalah musim cuti sbb beliau ni skolah kat sbp*tut*..sensored yeaa..ini bg melindungi sensitiviti pengetua,guru2 dan pelajarnya juga..ngeh2!
dipendekkan criter..sorang awek ni pnh membandingkan cinta dan nasik..katenye..
"awk nk nasik awk cari x??.." lbh kurang la..aku xtau gak cz aku bkn ade kat c2 pn


so mksdnye cam klo nk cinta kena la cari mcm kite lapar kite msti cari nasik..

well aku...xsetuju mne plak sesenang bapak tiri laki mak die je nk same kan cinta yang tulus lagi suci tu dgn nasik!..(xpatot2!)
MyEm0.Com


wahai si awek y bjk pandai...nasi tu dtg drp beras kan??..beras tu bersepah jual kat kedai kan??.. cinta tu dtg drp mne?? ade ke jual kat kedai??..aaa lu pk la sdiri!!..
tu klo nk banding antara nasik ngn cinta la kan..
tapi satu soklan...apehal nk sgt tegakkan mnde tu? spm pn xlg..(ni waktu tu la kan..)
benar cinta itu perlu dan kita perlu ada cinta, tp cinta pd siapa?? itu y sepatunya ditegakkan...bkn begitu??..slh ke kami ni xde pakwe..xkan..~
satu je nk kasi terang CINTA KEPADA LELAKI ITU PENTING TETAPI BUKANLAH SUATU PERKARA YG PERLU DIDAHULUKAN BUAT MASA SEKARANG KERANA BLM MASANYA NK BERKAHWIN study r lu beb dh dpt 2,3 gulong phd bru r pk tu..kan2 cik itriah??..




p/s:6t klo nk bercinta pn myb pas kahwin..(haha)nk kawin bile?? ntah..smpi jdh on je aku..(ngeh3)dan satu agi aku xnk bercinta utk mempermain-mainkan dan dipermain-mainkan!...tp kuatkah aku utk mengharunginya??..ermm tepuk roh tanya la iman!
(emoticon y cute drp cik itiyah!..haha~)

No comments: