money makers.. click!!

Thursday, February 26, 2009

annoyin+suka-suki



again..! hari ni cam busan tak busan sgt la. Pg td..yeaahh credits to me! aku berjaya melawan nafsu tidoku y entah la minggu ni mmg kuat la tido! Bgn kol 6 pg setelah dikejutkan ole henpon y xcm henpon daah. seriously hate ble henpon berbunyi lbh2 lg time aku ketipisan kemodalan nk topup! btw thx to bestie, itriah kerana kemurahan ke'heart'an ke kamuan mendermakan crdit kpdaku wlaupon ringgit malaysia 2 kadar cuma..enough 4 me la~ sekarang mmg malaas tahap dewa wira keagungan komik no 26 nk bermesej-mesej ni. Tmbh2 plk skdr nk tye 'hai awk knl sy x?'..ape kejadahnye tye solan cenggitu..dh name pon unknown mmg la aku xknl,ape da..~oke blk pd cite td..bgn pg td,ciap2 la..agk cepat la mgkn terkena virus robot dlm HBO..LOLz! 6.30 kuar rumah menuju padang astaka..mau joging ma..! sdh 2 ari aku skip jog malas punye psl..duhh!! eh tp blm smpi skerat jln tetibe aku rase..cam xlengkap j...lorrhh helmet plk lupe nk pki..ape daa..pusing blk amik helmet (utamakan keselamatan anda..im not yet married la!)So cm bese la smpi j kt padang ade la sekerat suku manusia..oowwhh waktu y bagus utk berjoging!..blh la dlm 1 km..tp pu3 kate 1.5 sbb jln nye bengkang-bengkok. So ok la 1.5 km for about 20 min i guess..non stop yaa..xmain brenti2 ni.hehe~(credits to me!)pas pegi la public gym tu..bes bcz im the first!..dlm kol 8,blk la gue k rmh..ternampak mak cik cantik jual nasi lemak..yum..yum! ehh..kuatkan smgt u're getting fatter! kan tgh diet mne blh amik kalori y byk..ok2 fine..seriously!! kali ni bbtol aku diet nih! dh sploh ari den x makn nasi asyik mkn ikan kukus je..eheks!!..dah buat hal plak ari ni xde air..dah la xbg notis x k nyusah kat aku..ni nk msk gne ape?? air liur ke ape?..brangkot la ke blk air(air tangki kan) msk simple j.Oleh krna aku diet dn aku la tkg msk so mak,abah,kak eyno also abg mir pon kne mkn mknn y berkhasiat gak!..hehe sup sayo mkn ngn ikan kukos cecah blacan..dahh! take it or leave it!!..hehe cm kejam la plak..(ala abh pon tgi kolesterol)..pa2 aha..kemas bilik! alang2 dh berpeloh..ubah la kedudukan prabot skali..perghh!! nk putus je orat kentot tangan tarik almari,berat nk mampos!..baju sape la agknye~hhu..dah siap sume bru rse puas. Kemudian cm bese la kn dh maghrib..tp apsal rse kejap je..lorhhh bru ingt mlm ni mlm jumaat!..buet-buet lupo plk hang no..~ seb baik sedaq diri..muahaha# dan kemudian onl9 la smpi skrg..tp rse nye nk out daa ni kot..esk nk kne bgn awai..mau pegi jalan2!!..jumpa org y trsyayang, abg besarku,kak besarku,ank2 sdare besar ku!! hehe..cant wait la..very notty2 kids...


Ain+Farhan=mak shu syg korang!


ehekzz!! buat buang tabiat!
getting fatter,more chubby since spm over so let's jog

bestie..pu3 jg tmn jogku

aha pabila kesengalan melanda

thz whenebe im not smiling..tp sbnrnye lg serius!

physiacs?? jz love it..rindu cegu wan rainbow and wan osamaLadenehaks

3 siblings missing in action!


hidop ini?? pnh dgn pancaroba..klo terjatuh..bgn la dan kate..sape plak sepak ni sakit la oii!!..ehekkss!teringat ayt sms~ btw..im goin to pahang-selangor-kl by tomorrow!!..aha..cant wait..im excited~ shoppin ka??..klo ade y blnje ade la..ngeh3~

till my next post ;P..daaa..

No comments: