money makers.. click!!

Thursday, February 5, 2009


Memoir Teman y Setia..




Tetibe teringat nk ceritakan psl buah hati kesayangan aku ni..dan tetibe lak rase sedih semacam je..ahh..kenangan mampu membunuh jiwa!..mmg sengaja aku terang kan lagi kenangan aku ngn buah hati aku ni..xnk walau sedikit bahagian pon hilang drp ingatan ni..sbb dia la
Keluarga
Kawan baik
Teman
musuh

segala-galanya dialah..
Ramai org kate aku ni cam bdk2 je sbb terlalu taksub ngn die ni..tapi org-org ni semua xfaham dan mereka akn bnr2 fhm sekiranya mereka di tmpt aku.Tapi hanya fantasi y mampu melakukannya.Realitinya tidak!
Korang jgn slh faham.Dia ni bkn nye insan bernama lelaki mahupun khalifah bergelar perempuan..tapi yang nyata dia...kesayangan aku hanyalah

Seekor Kucing Bernama Kommy.


Berjantina betina
berwarna putih bertompokkan hitam
Berketurunan kucing siam+kucing kampung
Manja
Setia
Pendengar yang baik!..(korang xkn percaya punye)dan
Mudah merajuk.
Kami bersama selama lbh kurang 7 thn ++..dan kemudian dia pergi kembali kpd y Khaliq,xkn kembali...selesai sdh tggjwbnya di dunia ini sbg makhluk Allah dan kwn baik aku. Sedih apabila mengenangkan saat dia mula pergi tgglkn aku. Kesal..aku betul2 kesal krna hari2 terakhirnya tdk begitu dikongsi bersama..salah aku jua. Terlalu leka dgn urusan y xsudah2 hingga aku mula jauh dgn dirinya.
Secara jujurnya aku rasa berdosa terhadap dia. Tdk begitu peka dgn kebajikannya. Namun itulah takdirnya..aku xberhak menghalang walau sekelumit masa pun. Walaupun hanya seekor kucing namun dia punyai nilai yang sgt tinggi dlm hidup aku jujur aku katakan aku lbh rapat dengan dirinya berbanding ahli keluarga y lain.
Waktu mula-mula dulu selama lbh 2 minggu, setiap malam aku menangis d bwh bantal.Terlalu teringatkan dirinya. Masa tu aku dalam awal tingkatan 4.Kadang2 bengkak je mata pagi2. Tp sbb xnak org perasan aku selalunya letakkan ais ats mata so kurang la sket bengkak tu.
Dan secara jujurnya lagi sampai sekarang pun kadang2 aku msh teringatkan kommy, bila teringat mesti rasa nk menangis.
Bukan xblh menerima takdir tp hakikatnya kami terlalu rapat.Ada kwn aku penah ckp, kalau mati kucing pun dh jd mcm ni 6t mati keluarga mesti lg teruk. Entah la aku jd gamam sendiri.Kadang2 org ade tanye sape bf kau??..aku kate tekalah die bermula dgn hrf K..aku rase korang pon msti blh agk kn??..Suka utk aku katakan disini drp kecik smpai la sekarang aku msh xperlukan kekasih benama lelaki tp lbh perlukan teman bernama kucing!(ans. point y i hv no bf..)
Itulah Realitinya..!
Inilah Kommy..

No comments: