money makers.. click!!

Tuesday, February 3, 2009

the Newcomer..


The Newcomer…








Hah tau xape ni??...agk2 nyelah korang blh agk x??..ia agk..
~menggelikan
~hanyir
~lembik
~kotor je nk tgk
????
Okeh myb ade antare korang y xdpt nk agk la mnde ni... tapi ni la
PLACENTA.
alah kite pon pnh guna gak mnde ni...cume y bezanya placenta ni milik kucing punya..
Ari tu aku berkesempatan snap mnde ni sms salah sekor drp kucing aku beranak..
well...utk pengetahuan..si kucing aku tu bru 1st time dn xrape pandi nk beranak..
so ngn bantuan aku yang agk kesian ngn die Alhamdulillah dpt la lahir 4 eko kitten comel sgt!..
aahh ni gambr kcg aku waktu msh dlm kontraksi aku kire krna msh lg mnggu 2 kelahiran lagi..
Kesian jugak tgk die ni..ibu muda..hehe..langsung tak berbunyi waktu nk beranak tu..tp dont worry die xbisu seskali ade bunyi gak..cme ade mslh ngn mata kanannya yng buta krna jangkitan kuman mase die kecik dulu..
walaupun buta tp ttp cun..klo xcm ne blh ade baby kitten lak..hehe
aahh ni plak first two kitten.
Ni plk hsl nye..


Jadi itu saje la skt sbyk citer aku..im gtg now,need to msk2..hehe.PLEASE COMMENT THZ POST AT CBOX OR SIMLPY MESSAGE ME VIA EMAIL~

No comments: