money makers.. click!!

Sunday, January 27, 2013

Realiti vs mimpi

Aku teringin sekali pergi jauh....
Jauh dari realiti...
Kerna ternyata realiti itu pahit sekali utk ditelan....
Kadang kala aku ingin terus dibuai mimpi dan angan-angan kerna mimpi dan angan-angan bisa menemukan aku dengan impian... Impian yang sekian lama terpendam dek keterbatasan...
Hidup ini bukan mudah jauh sekali senang....
Namun aku tahu...
Semua ini harus aku gagahi jua....
Kerna realitinya.....inilah aku...
Sebuah cerita yang telah diukir di Loh Mahfuz....
Sesungguhnya sebelum aku ditiupkan roh....aku sudah bisa melihat masa depan ku....
Juga pengakhiranku....
Allah.... Sang Penciptaku.....
Matikan aku dalam iman...
Berikan aku sedikit pengetahuan itu tentang mati.....
Nescaya, akulah yang paling bertuah...
Allah, segala yang aku lakukn hari ini, moga bermanfaat di masa hadapan kepada saudara-saudara ku.....

(p\s: alhamdulillah diatas kesempatan yang diberi.... Moga terus dikurniakan kudrat dan hidayah sebab dunia ini hanyalah sementara..tiada yang kekal melainkan syurga.... Syaitan great job! )

No comments: