money makers.. click!!

Saturday, January 26, 2013

Rajuk

Salam....
Rajuk....perlu ?
Betul...aku sedang punya rajuk dlm hati...rajuk ini buat aku sering meminggir diri...
Jujurnya aku rajuk dengan laman muka buku...
Rajuk aku kerana manusia...
Jujurnya juga, aku sedar diri juga tidak seberapa....
Tidak punya hak utk membenci sesama manusia...
Apa lagi sesama saudara....
Jadi aku fikir fikirkan, ada baiknya aku timbul kan saja rajuk pada diri...
Bukan saja-saja
Bukan juga utk sesuatu yang sia-sia..
Aku rajuk kerna aku tidak mahu benci ini semakin bermaharajalela....
Jadi ada baiknya aku kurang kan bermuka buku...
Tidak mengapa dibuat sedikit pengorbanan demi sebuah kebahagiaan.....

Wahai manusia,
Jujurnya aku tiada niat utk.membenci...
Namun aku manusia alpa....
Tak bisa utk jadi sempurna....
Maaf kerana membenci...
Kerna itu Ku putuskan,
Biarlah hati ini rajuk......

(p/s: rasa berdosa pada diri sendiri...aku hanya pertahankan kepunyaan ku....although its not yet officially...but I have my right....Allah,ampunkan dosa hambaMU....
Biarlah aku berbakti hanya pd y memerlukan, dan tidak gusar pada manusia y melemahkan...)

No comments: