money makers.. click!!

Wednesday, December 19, 2012

Random nomm...nomm..nom....

Salam readers......

Tau tak 2 hari ni aku main tipu?....yeee.... aku telah bermain dengan ketipuannn...... boleh ayat mcm ni???
Aku tak study pun.....ok aku study tak smapia 30 minit pun.....lepas tu aku buat benda lain je lebih....
Seriously semalam aku banyak tido.......
pagi ni pulak...aku memang dah bangun pukul 4 pagi...and aku memang segar bugar mata aku....seriouslyy!!! tapi bila aku nak pegi masak air tetiba aku terdengar sesuatu......yang makin lama, makin kuat bunyinya......
oohhhhh hujan rupanya....lebat pulak tu......so tanpa berfikir utk kali kedua, aku masuk balik dalam comforter aku dan teruskan mimpi....muahahahahahaaaa....gila jahat la aku.......

Dan pagi ni aku rasa sangat bersalah sebab 2 hari aku main tipu, pagi ni pun aku main tipu...sungguh rasa bersalah! Aku dah tak boleh buat macam ni......hmmm.....

So azam hari ni, nak pergi print semua notes.....after class...
Aku tengah breakfast ni...jarang aku breakfast pagi2 macam ni....sebab biasanya aku akan minum je...
Tapi lately aku tak boleh rasa lapar pagi-pagi sebab aku akan jadi pening dan nak muntah.....
Oleh sebab hari ni ada last kelas Criminal yang mmg jd favorite aku.....so haruslah tidak boleh ada sebarang ganguan psikologi....

Jadi marilah kita berkongsi breakfast pada hari ni......kongsi gambar aje ye...



           

                                                    nah.......................

Boleh?????
Boleh la ye....dah memang tak de bende lain dah.. ni je yang mampu...maggi udang ho liiioooo.... ade la rase udang nye...boleh tahan jugak la sedap nye.....ni pun rumet aku yang bagi...

Aku harap aku tak mengantuk la nanti.....dan tak lapar!!!!! gemuk la aku kalau sehari 3x makan.......aku makan at least sekali je kot....kalau lapar sgt je baru mkn 2x...... *konon*

Ok la tak de bende sgt pon nk cerita......hmm aku harap aku ni sedar diri hari ni........hoiiii! exam seminggu lagi!

(p/s: ok foiinneee....aku dh start mengantuk......... grrrr!)

No comments: