money makers.. click!!

Tuesday, December 4, 2012

Bau kopi yang harum

Salam and morning.....

Hari ni terbabas sikit....tapi tak jauh sangat terbabas nya...hehe....
Mungkin sebab letih sangat semalam dengan program satu hari.... Letih, tp pengisiannya hebat! alhamdulillah.... syukur sangat-sangat sebab benda ni la yang aku cari-cari selama ni.... :) InsyaALLAH, aku akan cuba praktikkan..ye...akan praktikkan...... sebab memang harus praktikkan.... nak berjaya tak Raihan?   Kalau nak....jangan tangguh-tangguh untuk praktik ye sayang?

Nak buat post psl program semalam...tapi nanti dulu ye?
sebab ...sebab.... pagi ni ada kuiz process writing dan jadual hari ni padat..hehe *alasan*
tapi mmg akan buat! ok la sebenarnye tak boleh nak buat sekarang sebab gambar aku dengan moderator tu ada dengan kawan..hehhe...blm ambik lagi... *moderator hensem ok! dan tak kawen lagi ok gatal! haha....wan besar bace ni mampos aku! hahaha...

Ok tersasar!...sebenarnya pagi ni nak tulis post pasal to-do-list!....as a reminder to me la sayang...

So before next week, which is 9 December 2012, Sunday..... things to-do are as following....
1- Criminal Question = "Compare and contrast with Islamic principle regarding the difference between the    defence of necessity and duress under Penal Code."

2-Tort Questions = ok la tak tengok lagi soalan! hehe

3-Kelantan Emergency 1977 = in reading progression....Ya Allah...bagi la ideaa mcm mana nak buatt ni... or ade sape-sape yang nak kongsi maklumat? sikit pon alhmdulillah la.... :)

Ok ni je kot setakat ni.......lepas siap semua....harus proceed with final exam.... time is running very fast! Raihan catch it! kalau tak kau menyesal kan???? ape saje result nanti aku terima...kalau tak capai expectation pun aku terima kalau aku DAH USAHA. Yang jadi masalagnye bila aku tak usaha n result down.....aku tak boleh terima!!!! and ill keep blaming myself :'(

Ok la....nak prgi siap-siap ni...pukul 8 nanti ada kuiz *ya Allah.....bagi byk idea kat kite eh?
dan semoga hari ni segar jeeee.........tak buang masa dan buat kerja....ingat Raihan, keje-keje kat atas mestti buat within this week tau....nanti tak sempat nak study...ok ingat nk kasi gambr hantu tadi utk bagi segar sikit mata pagi-pagi ni....tp nampaknya aku makin maju sekarang sebab semua gambar-gambar aku dah makin cantik sekarang....so xde la gambar hantu *sila lempang laju-laju!*

p/s: Nak ke arah yang baik ni Allah akan uji kan? ujian pertama aku mimpi...ok lagi lagi ni bangun ade sikit rasa macam nak nangis sebab mimpi semalam...hmmmm...ALLAH, aku tahu Kau akn sentiasa mengujiku...aku akan terima dan tak kan pernak kate tidak, cuma apa yang aku harapkan Kau berikan aku kekuatan untuk menmpuhinya ya? dan harap2 la peubahan ini istiqamah :) hah tu baru mimpi.....silalah bersedia utk the real one! ingat Raihan, konsep 50%...apa itu 50%? haaaa...tunggu next post :)


No comments: