money makers.. click!!

Friday, December 28, 2012

esok exam lagi

Salam...hari ni dah 28 hari bulan..... urrmm.... ada lagi dalam 1 minggu la sebelum balik rumah yeayyy! ahad depan dah boleh balik!!! tak sabar nak habis exam.......sebab exam memang buat aku sgt stress! rasa mcm tak bebas......ye la kan..walaupun aku berfoya-foya dgn kawan2 aku tapi aku aku akan rasa sangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat bersalah! dan tak tenang...... sobs...sobss.... :'(

So esok second paper sem ni but would be my first law paper!....... sem ni aku ambik 4 law paper yang sangat lah stressful ...stressful??? sebab??? sebab aku kan pemalas...org pemalas mmg la akn jadi stressful kalau nk exam sebab tak cukup ilmu di dada.... Tapi malam ni alhmdulillah aku rasa tenang.....walaupun kes tak habis hafal lagi........muahahahaaaaa dan boleh pulak update blog dan buat blog-walking...... hmm...aku rasa aku boleh hidup tanpa Facebook! tapi aku tak boleh hidup tanpa blog sebab aku suka baca kisah-kisah orang dan berangan muahahaaaaaaa!!!!!

Jadi.........sepanjang aku still tak habis exam lagi......aku tak upload gambar sebab aku malasssss...malas nak bersungguh-sungguh utk buat mnde2 yang tak penting sangat........dahulukan apa yang dahulu! cewahhh......

Ok la, tu je kot....aku kena sambung hafal case ni......kalau tak mati la aku esok....

Doakan aku esok.....
Bagi aku..paper esok paper killer sebab aku tak pernah concentrate mase belajar constitutional law. Bukan niat aku sebenarnye..tapi dah boring weehhh......walaupun pada dasarnya aku nampak mcm sedang fokus, tapi hakikatnya muahahhaaaaa....aku menerawanggggggg dan terbanggggg ke dimensi lain sehinggalah lecturer aku cakap, ok we dismiss our class, any questions? aku pon..ehhh? dah habis?? aku memang sngat berperangai syaiiitooonnnn!

Lepas paper esok.....paper criminal pulak hmmm...yang ni pun killer paper.... pastu tort....ahhhh lagi la killer nak2 carry mark aku ciput...pastu family law ponnnn killerr... hmm pendek kata, semua paper aku killer...

so kita kira senang...kau doakan aku utk semua paper lah ye.....?

muahahahaaa.....

ok la tu je nak membebel....

(p/s:Allah.....istiqamahkan diri ini)

No comments: