money makers.. click!!

Monday, December 17, 2012

marghiaaa kawen

Salam.......

Maria Elena is married!!!!...

Ok foiiinneeeeee........... cantik sgt daisies buat bentuk love...... simple tapi sgt cantik!.... haku selalu berangan kalau aku ada duit lebih bila nak kawen nanti aku nak buat background pelamin aku bentuk hati tapi dgn red roses.....n nk simple2 je....xmau la banyak sgt barang dekat pelamin tu, kalau blh aku nk design sendiri n buat lain drp kebiasaan yang org buat....once in a life time kot....tp tu kalau aku ni bayank duit plus laki aku pun kayooo ......auuww! cantik! muahaaa.. *sila tamporr laju-laju*

aku xde gambar diorang sbb aku mls nk copy2 ni....kirang search la sendiri ye... :)

Berangannnnnnn je lebih......

Tu je la........

(p/s: hmm...pagi2 dah dengar lagu-lagu jiwang n layan perasaan......lepas tu asyik baca ayat yang sama dari tadi sebab tak paham........hmmm...jiwa seksa.......)

No comments: