money makers.. click!!

Saturday, April 25, 2009

luahan dan perkongsian dlm khidupan

okeh ni ak nk lepas geram gak la..
walaupun mgkn orang tu xkan bace blog aku..(aku ni sape kan..bdk skolah je..)

dulu kan aku ske sgt kat die...aku adore lah die ni. Tiap kali jmpe msti kitorag akn beramah mesra tambah2 plk die nk mmg ramah la..ngn mak..abah dan adk brdik y lain. Pendek kate, wlaupun die ni biasa je tp kami senang sgt2 ngn die...tp lps die dh dpt pegang jawatan besar dimana yang memerlukan die mnjadi ketua yang slalu kne bg arahan ni..die totally change!..

criuz,tegas je manjang..btl la anda tu bos kan tp jgn lah ngn kami2 yang mmg terrelated ngn anda ni pon nk dibuat cam kami ni org bawahan ok!..aku mmg xsangke btl la die blh berubah..! imm totally miss the old one of urs..mybe diri anda yang dulu xsemenarik dan tak secantik anda yang sekarang..tp its ok, kami xde mslh ngan itu..kami rindu ngan diri anda yang comel dulu, tp sekarang anda mmg dah cantik tapi dh hlg kecomelannya.Tp xpe mgkn anda rse lbh yakin dgn penampilan anda y tiptop skrg, mklumlah anda bekerja dgn org y berpangkat besar..malu pulak rse nye kan klo anda tampil xmenarik..personally aku mmg rindu diri die yang lame. Dlu aku xrase terasing pun bile ade depan die..tp sekarang dh lain..aku macam orang lain j..frankly aku rse terasing!.. mcm kite xpnh knl..
Tahniah atas perkahwinan tadi...alhamdulillah semua selamat..kami semua gembira dan bersyukur krana dapat ahli baru..tp mse dkt kenduri tu kan, aku rse lain like no chemistry at all dgn die..hanya sekali aku berckp ngn die tu pon mse dh nk blk...first and last bersalam sepanjang 2 hari(lbh-kurang la..) kat umh die. Ms memula mmg aku jmpe die tp die seems too bz nk bersalam..ntah..bersalam mgkn dh jadi semakin mahal utk diberikan kot..sedih tau! aku dpt rse cam aku ni sekadar tetamu je smata2 kat mjls tu..tak tahu nk buat ape...cam terkial.rse cam org bodoh pn ade..well to b frank, aku lbh suke kiranya aku turut sibok memeriah mjls tu..(like tlg msk ke ape ke..) ni tak aku rse cm org luar. Jauh sgt drp situasi mjls kluarga saudara lain..dimna sme fmly pn cbok buat keje gak..perasaan dan situasi ni rse asing krna xpnh jd cm ni tau..since gne catering so mmg la xde kje sgt kan..(i hate catering..no cooperation btween fmly la klo cmtu..) ntah la..at least kan senyum pun jadiah..ni xpon kami sekadar berpandangan tp xde senyuman dilempar..ooh kamu xbegituu dulu..kamu berubah sungguh jauh..

Die rapat ngn abah dulu..tp since dh berubah, abah jd kecik ati ngn die..(ade incident la..xyah cite eh..huhu) abah walaupun kuat tp perasaan die ckp sensitif..aku mkn paham tentang abah..after inciden tu la abah dh strt xtye die ape2 dah..abh senyap je..kadang2 kesian plak aku tgk abah..ye la die tu kirenya ank sedare kesayangan abah jugak la..abah kate die btl2 kecewa dgn perubahan y ditunjukkan..krg mmg dh blh nmpk abah mmg dh xckp ngn die..

Kate abah jugak manusia ni tak kan sedar selagi die tidak menghadapi kesusahan hidup yang sangat memeritkan..yang begitu terkesan dlm hidop..nauzubillah~..
Dalam kalangn sepupu pn die agk lbh ngn si A ni sbb mybe A ni mmg agk standard..

Entahla...kami akan selalu doakan kebahagiaan diri anda..dan semoga anda dapat kembali ke diri anda yang asl dulu..kerana kami sangat rindu ngan kak***** yang lama!..

p/s:semoga rezeki yang bakal Allah kurniakan kiranya aku berjaya suatu hari nnti tdk akan menenggelam kan aku dalam nikmat dunia yg sementara ni..insyaallh~

No comments: