money makers.. click!!

Friday, March 30, 2012

sy tak nak nanges..tp sy nanges jugak

saya tak nak nanges tapi sy nanges jugak...

Bila sy di asak dengan masalah..org nmpak sy seorang yang cekal sbb sy langsong xkuar kan air mata dpn org tp sbnrnya sy suka curi masa lari ke tempat yang sunyi utk jatuhkan air mata sy walau sedikit. Di rumah sy menangis semahu-mahunya kat tepi katil,bermonolog sendirian mencari kekurangan apakah yang telah bawa sy ke dalam masalah...mata sy bengkak..


Saya tak nak nanges tp sy nanges jugak...

Bila sy kena marah...Dpn org yang memarahi sy,sy berlagak cool aje like "ahh..ade aku kesah??.." tp sbnrnya dlm hati sy menangis..menangis kerana sy gagal lagi menjd yg terbaik. Kalau sy baik xkan org akan marahkan saya..oohh bodohnya saya. Blk rumah, sy mnangis lagi kt tepi katil....bengkak lagi mata saya...


Saya tak nk nangis tp sy nangis jugak....

Bila sy tgk mak saya selamba....Dia selamba bila sy xdengar nasihat dia...menunjukkan yang dia sudah lali dgn perangai buruk sy..ahh lagi skali sy bodoh! bodoh!...mungkin dia dh fed up dgn slumber derk sy walau jaoh di sudut hatinya dia ingin y berubah. Sy tahu msti dia ada brfikir "aku dh ajar kau,kau xnk ikot..nnti kau dh jd seorng ibu pasti kau tahu apa yang aku rasa, berubah lah nak.." Sekali lg sy pergi tepi katil utk menagis,menyedari y suatu hari nnti sy pasti merasakan penyesalan yang tak trhingga di kala selimut putih menutupi wajah keibuanmu ibuku!....bengkak jugak mata saya...


Saya xnak nangis tp sy nangis jugak....

Bila sy gadoh dengan org yang saya sayang... adk-bradik,kwn2,dia... sy gagal lagi jd yng terbaik.. sy lawan diorang bukan sb sy nk jadi kurang ajar tp sy cuma ckp apa yng sy patut ckp. Dalam blk sy menagis lagi semahu-mahunya kat tepi katil jugak,sy menyesal sbb mgkin spatutnya sy diam aje...lagi la bengkak mata saya...


Saya xnak nangis tp sy nagis jugak...

Bila sy merajuk.... tak kisah la dgn sape2 pon sy marjuk sy ttp akn menangis sbb sy takot sy hlng org yng sy syg kerana sikap sy sendiri..aahhh..tp kalau sy xmarajuk org xkan faham saya! sy buat mnde y same jugak,duk tepi katil..menangis menangis dan teris menangis....bengkak lagi skali mata sy...


(Repost back...  drafted..)

No comments: