money makers.. click!!

Wednesday, March 7, 2012

mlm ni

Salam

Aku selalu je diet . Tapi mostly, aku rosakkan diet aku dgn makan sedap2 after 8 pm...
After that aku akan gila menyesal...tapi nasi dh jadi bubur, dan bubur pon sedap...dekat sini bubur org panggil moi sup...aku tak penah try sbb malas...masih xrasa nak try...tgk la esok2...

dan hari ni aku mula blk nk berdiet..konon2 nye la.....minggu lepas aku tak sentuh nasi, makan sup je...tapi hampeh bile trmakan nasi goreng dekat melati urban pulak...aduhh...

aku nak diet...jadi kurus balik macam dulu.... sekarang berat aku secret! tapi dulu berat aku 42kg je....so aku nk 42kg blk....tapi camane????....sini asyik tergoda je dgn mknan....aduuhh lagi skali...

kan bagus metabolisma aku ni tinggi....xyah ssh2 pikir sume ni....badan....tolonglah kurus! xsuka ada lebih2 ni.......

ok la...aku tak tau ape motif ni sume...aku mengantuk tapi terpaksa tunggu mesin basuh siap mesin baju dlu...err berbelit2 ayat...esok nak balik kemaman...bas pukul 7 ptg...kelas habis pukul 5...harap2 la bas nak p changlun sonang nak dpt esok....

ok la.bye.....

(p/s: hormon tak stabil....)

No comments: