money makers.. click!!

Friday, March 30, 2012

Sayang Sakit

Salam blog....hanya kau teman aku yang paling setia....
Hanya padamu aku brcerita segala-galanya....
Sejak mula aku ada kau, setiap detik pahit manis yang aku lalui aku ku titipkan padamu...
Benar kau tak bisa berkata-kata...Namun kau mampu mendengar segala keluhan mahupun keriangan hati ini....

Saat ini hatiku tidak keruan....
Aku benar-benar perlukan bahu untukku tangisinya....

Benar kata orang yang banyak pengalaman....
Sayang itu sakit.....
Kita akan sakit bila kita terlalu menyayangi seseorang itu...
Tapi diri ini tidak mampu lari kerana kasakitan inilah yang memberikan kebahagiaan dalam hidup aku...

Aku sudah memberikan segala yang termampu.........
dan pada waktu ini aku hanya akan menerima..
Apa jua yang dia inginkan....
Kerna aku tahu...aku tidak berdaya untuk hidup tanpa rasa sakit itu...





(p/s: Aku sayang ....kerna itu aku sentiasa berusaha....dan usaha itu bukanlah satu kesilapan........)

No comments: