money makers.. click!!

Wednesday, December 14, 2011

tak tahu

Salam...

Aku nak cerita ni....aku tak tahu sama ada aku patut bersyukur atau tak....
tapi aku tahu ini kurniaan ALLAH...
Aku seakan ada sixth sense... bila ad sesuatu yang buruk akn terjadi atau sudah berlaku pada org yang aku sayang, aku boleh merasainya....aku tak suka! sbb aku terseksa.....aku jadi terfikir kan semua benda,,aku jadi risaukan semua orang yang aku syg....terseksa wehh....
walau pun xselalu jadi tp kebayakannya mmg aku boleh rasa...

emmmmm...aku tahu ada yang yang memperlekehkan cerita aku setiap kali aku bg tahu mereka yang...''......patotla aku ada bad feelings jee..."... tapi guysss... im noy lying! its totally true!...dan aku terseksa dgn perkara ni...aku tak tahu ni kelebihan atau sebaliknya....

aku tahu ada yang tak percaya malah perli lagii....
tak pe lahh...aku redha..aku aggap ni semua kelbihan dariNya...

emmm....i really out o mood now....

carry mark aku utk final sem 1 mungkin akan dipotong...sem 1 penting...tapi....hmmm...

(p/s: sy syg awk....sangat2!......terlalu....amat...sungguh....!!)

No comments: