money makers.. click!!

Thursday, December 1, 2011

si gebuku

saat ini...
aku rindu si gebu itu...
terasa mahu aku gomol-gomol mereka..
mahu aku cium-cium mereka...

saat ini....
aku sepi...
tika dahulu merekalah pengubatnya...
aahh rindu lagi aku pada mereka...

saat ini...
aku hitung kembali kenangan dulu..
aahh sakit lagi aku...
aku rindu mereka...pada si gebuku...

wahai pencipta..
seringkali aku bertanya pada diri...
mengapa mereka sungguh penting buatku...
walhal mereka hanya si gebu...

si gebu ohh si gebu...
aku sayang pada kamu... terlalu...
walau kau tak bisa bercakap..
namun kau bisa mngerti perasaanku...

si gebuku...
mungkin ada yang mengatakan aku gila...
melayani kerenahmu bagai anak kecilku...
dan meratapi tika kau pergi...

si gebuku...
mengapa kau begitu dekat dengan jiwaku...
walau kau selalu kagetkan aku dengan karenahmu....
namun kamu tetap aku sayangi...
bagai ada sesuatu yang menyihirku...
mungkin....
aaaahhhh!!! si gebuku...ingin saja aku peluk,gomol,cium kamu!


No comments: