money makers.. click!!

Thursday, May 31, 2012

siblings







Salam and morning everyone!!...ahhhhhhhhhhhhhhhhhh....what a relieve!!!!very good relieved! Whenever i am in trouble, i will find these two girls first... from left named, Nor Hasmah bt Mohamad(Moh) and right Maizatul Akmal bt Mohd Nordin (Kema)...yessssss i could still remember their name..perfectly! Kema already married so i rarely find her whenever i have problem...but hasmah is single as me... dan ape yang aku nk cerita...aku sgggttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt lega lepas borak2 panjang ngan hasmah!!!!! sangat!! terasa macam dpt semangat baru nk study and forget segala tekanan dan kesedihan.... syg sgt hasmah!!!! rase lega gilaaa lepas ckp!!!! criuzlyy! dulu2 senang nk jumpe...skrg bila dh tepisah jauh....susah sgt nk jumpe...sedihh betul... ape y blh aku katakan hasmah bkn kawan aku tp dh mcm adik bradik sndiri.....thnx mohhh!!!! syg mu ketat2! terima kasih korbankan waktu tido mu....wlaupun aku tau mu penat kerje tadi.....

(p/s: jgn putus asa!! walau apa y berlaku....DAHULUKAN APA YANG DAHULU! semoga ukhwah ini berkekalan smpai syurga...amin...Ya Allah, gembirakan hati sahabatkku ini...)

No comments: