money makers.. click!!

Sunday, December 12, 2010

survey...

1) selalu bangun pagi pukul berapa?
~ awl weh aku bngun...4.30 paaaaagii!!



2) ramai kawan lelaki ke kawan perempuan?
~ perempuan.


3) bila 1st time korang bercinta?
~ 2009..waah gedik je bunyi!


4) tahu memasak x? masak ape? (paling superb lah yang korang tahu masak)
~ tahu sikit-sikit. hehe. laksa penang kire superb tak?


5) perkara paling lucu pernah berlaku dalam hidup korang
~ semangat msk lauk y perghh!! tp time nk mkn lpe lak nasi xmsk lg..hehe


6) perkara paling gila pernah korang buat
~ kahwin lari.
*HAHA. hotak kau! mana ada!


7) jawatan korang time skolah (menengah)
~ PKP doww..bangge mak,abh akuu..haha


8) selalu keluar dengan member tak? berapa kali dalam sebulan?
~keluar pegi kelas kire camne ekk???



9) dengan kawan2 guna bahasa aku/saya/nama sendiri?
~ AKU.saya.nama sendiri...sume pon adeerr.hehe


10) dah berpunya ke belum? if dah, berapa lama kenal si dia?
~ sy adalah kepunyaan mak bapak sdn.bhd



11) perkara yang korang paling pantang sekali apa? means memang korang tak suka lah
~ menipu!.kaki kelentong,talam 14 muke,bz body etc..etc



12) if ada orang yang baru dikenali minta no tel , apa respon korang?
~ buat muke toye je aci tak?? haha


13) bila ada duit je , korang suka beli apa?
simpan dalam bank :')

*HAHA. menipu!
~ to4 kot



14) nama glamor korang time sekolah
~ maria sharapova!..perggghh..ape kes cg pgl cm tu?? maen tenis pom xreti haha




15) korang selalu habiskan kredit (sms/call) kat siapa?
~ hahaha...loser punye soklan..



16) sudah tercapaikah hajat korang?cerita la hajat apa

TAK....pathethic btol soklan nihhh.nextt!!

17) ape yg paling korang geli gila2 gelilah !! huhu
~ geli dgn mende y menggelikan aku..haha



18) pernah accident/injured (teruk) tak selama ini?
~ jatuh ats psau dpt 12 jahitan je stakat ni y plg truk kot..


19) perkara yang paling menarik minat korang? sampai korang lupe kt
boyfriend/girlfriend/husband/wife lah! huhu
~ tak tau ler..cz people who i love come first



20) perkara terakhir sekali yg korang nak buat kat dunia ini
~ mengucap
*eh, boleh terima tak jawapan ni?




Tag 10 orang yang blog nye cantik :

tak kire laaa...y prasan blog die cantik cam aku niihh..haha



(p/s:malas nk update blog....................)

No comments: