money makers.. click!!

Wednesday, November 17, 2010

Aidiladha itu tandanya stpm dah dekat!

Salam....aidiladhaaa...

Good morning Malaysia!!!....hehe..jap2 nk try good morning UK!...xpon good morning New Zealand!!....ahakkss....ni snrnye hajat yg tak kesampaian nk gi ovc..tp xpelah, rezeki aku kat malaysia kot...

today for the first time since we're moving to our new home....aku dengau bunyi ayam berkokok,tp kan pathetic gile kot!...cam ayam yg dh nak mampos je..hahaha...kesian but still beliau mnjalankan tugas beliau sbg ayam jantan..syabas!

oke...today bangun agak lambat,ahakkk*aku bergayut smlm,jgn gtau sesape! hehe...tp still aku xoverdose tido,bnngun pagi2,anak dare yang nk jd isteri mithali kan?...haha...

tau tak?giler bongok la aku ni....study sket je...tido lak yang lbh selasa ni dh la dh start STPM...apehal aku leh rilek lg ni?? aku pon xpaham ngn diri aku nih...aduyaiii....

okehh....i need to start working now!..yeah working like a machine so i wont feel gazillion of regretting after thiss...

till then......tata!!

(p/s: mlm ni ade BBQ!...syok wehhhhh...aku xsabar,tp aku kene study! yeahhhhh...jgn overdose gembira...ehh tp xpe la kot,ngn family je pon......)

No comments: