money makers.. click!!

Sunday, November 29, 2009

guruh di langit...

its been more than a month...oohh lupe kan...

Baru2 ni aku slalu je menerima perkhabaran gembira org di disekelilingku...ya aku senang mendengarnya walau hati x sesenang dahulu..
Aku gembira dengan perkhabaran kalian yang baru sahaja mecapai satu lagi tahap dalam hidup korang...aku akan sentiasa doakan korang...

Aku plak??..oohh terlalu teringin utk mencapai kebahagiaan itu, tapi bukan semudah yang disangkakan, sabar! raihan....

Hidup ini ADIL..suatu hari nnti yang insyaallah pasti akn tiba masa untukku akan aku senyum selebar-lebarnya...seperti brjaya memetik bintang di langit dan manggapai awan yang memutih...aku hanya perlu SABAR dan terus BERSABAR ats semua dugaan ini...

(p/s:kadang2 terlalu byk soalan yang tak terjawab.....)

No comments: