money makers.. click!!

Saturday, November 21, 2009

Mencari sinar kebahagiaan..

Its been awhile aku tak update blog ni with segala-apa-lipur-lara-hidup. Bukan malas tapi cam tak de hati langsong aku nak bercerita...well still being sad actually,ape kah kesahnye??...ermm well sy rase xperlu utk sy jd seorang yang terlalu terbuka utk kesah itu. Biar saya,dia dan mereka yang tertentu saje yang tau...Lagipun sape la yang suke mmbuka pekung di dada sendiri? jaoh skali menyelak keaiban org..ooohh sy mugkin bukan orang yang baik tetapi sy tdklah sejahat itu utk menjaja segala cerita..lets personal remain personal, yang xbape nk personal je lah aku gtau cni ekk..

So hows life??..
holiday??.. Suka utk aku katakan dicni aku bukanlah jenis yang terlalu gemarkan cuti yang panjang...yeahh mybe skrg je kot aku akn ckp camni...but yeahh, since dlu aku xbrape sukekan cuti skolah yang panjg except ade xtvt y best with my buddies. Tak tahu la nape, im not d pelik person but UNIK ok!..
Cuti yang dh nk hampir msok seminggu ni, really xterisi langsong dgn perkara yang sgt2 berguna xcept bgn di subuh2 harii...(ooohh aku suka bau haruman embun pagi..)
Apa yang aku buat...Tido yang banyaaaaaaaaaakk,so dat i could forget all d meshy bloody(makCik ajr ni..hehe) things, makan biskot cecah teh panas lyke heaven,tgk tv,onlineeee,house cores,maen kuceng..tidooo again..haah tu je kot,sangat TAK membantu utk tingkatkan produktiviti negara!

Today..??..
Menunggu perkhabaran drp seseorang yang xkunjung tiba, walaupon die dh janji!..oohh pleazee i hate this part of urs..and thnx cz u juz help me to distract my decision..Online kjap2 ngn lappy kjp2 ngn henpon..how bored!,xnak makan tp terpaksa mkn sbb aku dh rse senak perut y amat td..oohh esk aku xnk mkn nasik! ermm..ok klau mkn pon sekali je dlm pnggan y kecik..(hampehh!,ckp j la lau xnk diet tuu) and td bce blog dira then tetibe rse nk update blog y nazak ni..

Tomorrow??...
Got class! General Knowledge..cant wait to get lost from this bored routine..hoping aku gembira esok...

(p/s:helpp mee!!..lambat btol bln 12..looking 4ward 4 Kedah Trip..hrp2 mnjadi)

cehh xde kene mngena langsong ngan TAJOK!

No comments: