money makers.. click!!

Thursday, June 23, 2011

Entry hangit cam shiiiiiit je...

Assalamualaikum....

Aku tahu kamu sihat!..Bgus! Alhamdulillah...Aku bersyukur kepadaNya...
Malam ini...aku boring...yang teramat boring...
Mak takde,pergi lawatan JKKK katenye...Kakak besar pun takde,bermalam di trg...
hurmm...yang ada kat rumah cume abah dan 2 org kakak y lain...
Bagai jatuh ditimpa tangga...yang sorang gila korea,dr tadi duk layan k-pop...grr...
yang lagi sorang..study tak habis2...Abah?....pergi mesyuarat tingkap...

Aku dari bilik sendiri berhijrah pegi bilik mak,lepak2 situ....ermm terasa sunyi bila mak takde...rumah terasa kosong..kakak besar takde pon sunyi jugak...tak tahu nak buat ape dik nun!...
Aku tgk tv...semua channel aku bukak...takde 1 pon y berkenan...aku tutup...aku bukak laptop...baru 7 minit bateri dh out..aku mls nk gi ambik charger...aku pegi ambik bola aku main bola...aku pegi kat luar rumah,aku main kasut...aku taw...ape yang aku sedang buat ni mcm shiit je...jd aku tinggalkan...aku masuk balik rumah...grrr! gila bosan! Masa ni la aku terfikir... BESTNYA JADI LELAKI! Mulut aku rasa nk makan...aku bukak peti...3 kali kot aku bukak!...xde mkanan....aku xnak mkn nasi sbb aku dh mkn...Aku terasa nak mkn hemlet!..mmg kegemaran aku...aku teringin nk hirup milo shake!...shiit..milo dh habis!..Last2 aku minum air kosong je...aku hirup kuah gulai tempoyak aku buat ptg tadi (sdap wehh..haha) aku ratah ikan bilis goreng...sob..sob..sobb tetibe aku tringat mak..tsk..tsk.. aku rindu mak...Aku terasa mcm loser je....

Kan best kalau aku dah kerja?...mlm2 minggu mcm ni aku terasa heaven gila sbb boleh tido...mslhnya skrg...aku xngantuk...aku cuba tido tp xboleh!...
Aku baca buku,buku tu cerita sedih.buat aku lagi ingtkan mak..kenapa aku mcm ni ha??

Bosan...aku xd cerita ape pon sbnrnye...sbb tu aku jarang update blog ni..sbb xde pon y menarik...

Tapi aku hargailah kau orang sanggup baca sampai sini...

Tu je kot.....aku nak cuba tido sekali lagi....

(p/s: aku bosan..aku rindu mak,aku rindu kakak besar,aku rindu bota..... mungkin mereka sedang bersuka ria... aku harap mlm ni mmpi indah!..esk aku xnak tido lepas solat sbb aku nk lipat kain,nnti abah marah...tu je..kbai!)

No comments: