money makers.. click!!

Saturday, January 1, 2011

beennnnccciiiiiiii......

*amaran:post ni utk bacaan 18 thn keatas je..bcz theres improper language y suckz~!..so what? aku tgh marah nii...
Yesss...i am...! Aku benci bila permulaan hari bermula dengan aura yang negatif!!...Kalaulah aku ni prof. Dumbledor *ceh pengaroh muviie* pas solat subuh td aku trus sambong tdow blk...xde la ak nk mengadap segala mcm benda alah ni di pg2 hari!......trus je buat MOOD AKU CAM KERA!!

I SWEAR! IM OT IN THE GOOD MOOD...IT PISSED ME OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....

Aku benci bila jd camni sbb type aku ni mmg susah nk balik ke aura y positif just like that once terkena aura negatif... sbb tu dont pissed me off!....aku boleh jd anti giler taw tak!!!...

Aku mengaku aku tak perfect wehh...yeah nobody is perfect,aku jahat...well im sorry for that.... aku bodoh..yeahh thats the FACT!!
Aku nk marahh???...tak jugak..tp aku cume cam kecewa....aku dh agak daa,lega tu sekejap je..tuup2 dtg blk...kenape weeh kenape?!aku tersangat laah benci sekarang.... *hey gimme ur shoulder...i wanna cry!......sungguhh aku rase nk nangis...2008...2009...2010 apehall gloomy je hidup aku ni? today is the 2nd of jan 2011....perasaan aku cam ank monyet xcapai dahan,kecewa+sedihh....tp still nk bertahan supaya dahan tu blh dicapai...

Dah la,aku bukan nk membebel,,aku cume nk lepaskan kemarahan aku dan kekecewaan aku...tu je...aku taw ade stalker kat blog aku ni.....just behave urself if not dont come back!.....

apehal la aku kene tanggung sume ni sendiri???...aku taw menangis tu cam loser je kan..tp aku xkisah sbb menangis je y dpt buat aku lega dan berfikir!

(p/s:tu je kot nk ckp....tak perlu aku nk terang mslh ni guna 5W IH bagai...bru je smalam mimpi y indah2 dlm mase setahun ni....mlm ni aku kene bersedia mimpi burok balikk...yeahh im paranoid like seriously so what?... stay away from me stalkerr!)

No comments: