money makers.. click!!

Wednesday, October 6, 2010

hati menangis tak siapa yang tahu


Kenapa aku rse mcm ni skrg?...
im totally lost!!
aku tak taw ape cita2 aku sendiri..
aku xde rase demam utk stpm..
aku xde semangat mcm org laen..
ak dh cube cari smngt tu tp aku xbrjaya!
skrg aku ibarat mkn lauk xde rase..
ermm...

aku tak tahu pada sape sepatotnya aku luahkan sume ni...
kwn?...arhhh..aku tak nak bebabnkan mereka..
dia??..ermm, dia punya mslh sndiri..
pokoknya aku xnak bebankan mereka dgn masalah bongok aku y xsudah2 ni..

Ya Allah...sungguh aku rase kecil skrg ni...
aku malu pd diriMU Ya Allah
aku perlukan kata2 semangat.
baru aku taw y aku sbenarnya langsong xkuat walau pd hkikatya aku slalu bg kekuatan pd org laen...terasa diri begitu hipokrit,brlagak xde mslh dpn org laen tp sbnrnye dlm ht hanya tuhan yang tahu..

andai aku punyai kuasa nak je aku trbang
pergi jaoh dari cni.....

(p/s:kdang2 biarlah kita mnderita asalkan org y disayangi itu bahagia kerana kbahagiaan mereka mmpu mmbuatkan kite gembira.....)

No comments: