money makers.. click!!

Thursday, April 29, 2010

blog berkutu,kelumur,kulat....




salam....



haiizzz....berkulat lg blog ni utk kesekian kalinya...
bkn pe bz beb nk hadap blog mengupdate...
so kubiarkan sj kulat2 tumbuh menyeliputi segenap area..hehe

ok apa yang blh aku katakan....hidup buat seberapa ketika ini begitu hebat dgn DUGAAN!
apo nk dikato???....sabar je la... sesungguhnya y buruk itu mmg dtg daripada diri sendiri,aku anggap ajelah semua ini sbg kafarah dosa aku hambaNya y bnar2 lemah...

Persahabatan suatu ikatan yang suci...tp jgn lah cemarinya dgn sikap kebudak2kan kita tu ye...
sesungguhnya kita diatas muka bumi ini hdup bermasyarakat, komuniti...bknnya sorang2...ataupon dikelilingi robot yang xberperasaan...so org sekeliling pon punya hati dan prasaan spt diri kita ni jugak....kesimpulannya pandai2 la jaga hati org kalau nk hati kita dijaga ni tak....nk hati dijaga tapi sebaliknya tak pandai nk jg hati org...cmne org nk jg hati kite??...

post ni bkn lah berujuan utk mnjatuhkan sape2...tp andai y terbaca ini terase,maka...tepuk dada,pk gne akal!!....sy ni xpnh nk double standardkn mne2 kwn....tp adatlah dlm persahabatan pasti ada org y akan serasi dan tidak...andai serasi dgn seseorng itu then go on,im okay..tiada paksaan... dan jgnlah perkara kecik pon nk bsr2kan... ya ukhti...sy pon punya perasaan,bak kata J.M Aziz...penyu menangis siapa yang tahu???...sy mungkin diam tp xbrmakna diam sy itu sy mmbenarkan.... sy mungkin sabar tapi xbrmkna sabar sy itu sy merelakan.... pendek kata,diam itu lbih baik,sabar itu lbh menguntungkan..lbh2 lg kalau kite deal dgn api..baik la aku jd fire extinguisher(ngn current pon slmt ape...) drp aku jd api jugak...

Mujurlah msih ada insan yang mmpu mgmbirakan ht ini....thnx a million awk!!





(p/s: sabar je la ya raihan.... pelangi menanti sesudah gerimis....)

3 comments:

nur hidayah rosman said...

rehan, cabut kutu2 blog, sila pakai sunsilk, buang kelumumur..hehe

Rhan Hamz said...

haha...ok2 bukan stakat sunsil,rejoice pon ye...

:: itriah mizam :: said...

aww~~
kutu babi ade..?